• Prima pagină
  • /
  • Evenimente
  • /
  • Dezbatere publica: Necesitatea înființării unui Chief Information Office în administrația publică pentru îmbunătățirea funcționării acesteia în interesul cetățeanului 10.07.2013 ora 14:00 sediul GDS

Dezbatere publica: Necesitatea înființării unui Chief Information Office în administrația publică pentru îmbunătățirea funcționării acesteia în interesul cetățeanului 10.07.2013 ora 14:00 sediul GDS

 

Asociația pentru Dezvoltarea Societății Informaționale – ADSI cu sprijinul Grupului de Dialog Social – GDS                  

 

organizează miercuri 10.07.2013, ora 14:00, la sediul GDS din Calea Victoriei nr. 120 dezbaterea de interes public:

 

„Necesitatea înființării unui Chief Information Office în administrația publică

 

pentru îmbunătățirea funcționării acesteia în interesul cetățeanului”

 

 

Dezbaterea se dorește un pas spre inițierea unor acțiuni concrete pentru îmbunătățirea funcționării administrației publice din România.

În cadrul  întâlnirii de lucru se vor aborda diverse modalități de implementare în administrația publică a poziției de Chief Information Officer (CIO), Coordonator de Interoperabilitate și perfOrmanță pentru reorganizarea eficace și eficientă continuă (Chief Innovation Officer) a proceselor organizaționale în administrația publică (Chief Influence Officer), măsură verificată a fi benefică și necesară pe plan global, atât în organizațiile publice, cât și în cele private.

 

Asociația pentru Dezvoltarea Societății Informaționale (ADSI) este o asociație neguvernamentală, profesională, apolitică, autonomă și independentă, cu scop civic, bazată pe voluntariat, care are ca scop dezvoltarea în interesul cetățeanului a Societății Informaționale, societatea în care trăim deja , în care Tehnologia Informației și Comunicațiilor (programe şi echipamente) au devenit o infrastructură critică a societății umane, fără de care aceasta nu mai poate funcționa și evolua în toate sferele de activitate.

 

ADSI a mai susținut necesitatea îmbunătățirii continue a funcționării administrației publice din România la: Conferința „Cadrul Național de Interoperabilitate în Avantajul Cetățeanului” ediția I-a, pe 25 noiembrie 2010, la Hotel Crown Plaza, București, Conferința “Agenda Digitală pentru România – ediția I”, pe 11 iulie 2011, la Athenee Palace Hilton, București și Conferința de “Lansare a Alianței Digitale pentru România – capitolul incluziunea digitală”, organizată pe 26 martie 2012, la Centrul de Conferințe al INSSE, București.

 

Invitați:

 

ü  Reprezentant – Ministerul pentru Societatea Informațională

ü  Radu PUCHIU – Secretar de Stat – Cabinetul Primului Ministru al Gevernului României

ü  Reprezentant – Secția pentru Știința și Tehnologia Informației a Academiei Române

ü  Varujan PAMBUCCIAN – Deputat, membru al Comisiei pentru Tehnologia Informației și Comunicațiilor – Camera Deputaților – Parlamentul României (membru de onoare ADSI)

ü  Gen. Marcel OPRIȘ – Director General – Serviciul de Telecomunicații Speciale -  STS (membru de onoare ADSI)

ü  Remus TUDORICĂ – Director General – Centrul de Pregătire in Informatică – CPI

ü  Daniel Apostol – Director General – THE MONEY CHANNEL

ü  Felix ENESCU – EXP Executive Partner - Gartner

ü  Gen. (r.) ing. Aurelian Gheorghe IONESCU – IBM Leader NCO Center of Competence (membru de onoare fondator ADSI)

ü  Mr. (r.) dr. ing. Constantin - Ovidiu ILIE - Vicepreședinte - Asociația pentru Dezvoltarea Societății Informaționale – ADSI

ü  Călin Mihai RANGU – Director Executiv - Asociația Directorilor de Tehnologia Informațiilor și Comunicații din România – CIO Council

ü  Alexandru BORCEA – Președinte – Asociația Română a Industriei Electronice și Software - Aries

ü  Andrei PITIȘ – Președinte Asociația Patronală a Industriei de Software și Servicii – ANIS

ü  George ȘERBAN – Președinte - Asociația Națională a Internet Service Providerilor din România  - ANISP

ü  Vasile BALTAC – Președinte ATIC

ü  Valentin NEGOIȚĂ - Președinte APDTIC

ü  Eduard TRIC – Președinte - Internet Society Romania Chapter - ISOC Romania

ü  Radu PETRIC – Președinte - Asociația de Comunicații prin Cablu - ACC

ü  Andrei ȚARNEA – Director Executiv - Institutului ASPEN România

ü  Arabela APRAHAMIAN – Director - World Bank Romania

ü  Reprezentant – Autoritatea Naţională pentru Administrare şi Reglementare în Comunicaţii - ANCOM

ü  Andra BUCUR – Coordonator de programe - Fundația SOROS România

ü  Reprezentant – Asociația Municipiilor din România

ü  Reprezentant – Liga Studenților Români din Străinătate

ü  Reprezentant – ANPBR

ü  Reprezentant – IAB Romania

ü  Reprezentanți – ANIAP

ü  Directori departamente IT&C din administrația publica centrală  și locală

ü  Reprezentanți ai ambasadelor și serviciilor comerciale din cadrul corpului diplomatic interesat de subiect

ü  Alți stakeholder-i interesați de îmbunătățirea funcționării administrația publice în interesul cetățeanului

ü  Reprezentant – AGORA Grup

ü  Reprezentant – IT Trends

ü  Reprezentant – Market Whatch

ü  Reprezentant – COMUNICAȚII MOBILE

ü  Reprezentant – RFI

ü  Reprezentant – Portal Administrație Publica

ü  Reprezentant – DIGI24*

ü  alți mass media parteneri interesați de îmbunătățirea funcționării administrația publice în interesul cetățeanului

 

Moderatori:         Thomas KLEININGER – Director Executiv - Asociația pentru Dezvoltarea Societății Informaționale – ADSI

Constantin-Dumitru SURDU - Președinte Asociația pentru Dezvoltarea Societății Informaționale – ADSI

 

 

Înregistrarea este gratuită pentru organizații non-profit, administratia publică, bugetari, studenți. Pentru companii și persoane fizice, costul participării la eveniment este de 480 lei. După finalizarea înregistrării veți primi un mail de confirmare.


Formular de înregistrare